perjantai 6. heinäkuuta 2012

Taaas haaste

Uudet kysymykset :
1. Kuinka vanha olet?
                                                                  
Oon 14



















 2. Lempibiisi? 
Niitä on monia mutta esimerkiks tää on yks lemppareista
3. Lempiponi?
No Kruunu tietenkin ;)

 4. Muita harrastuksia kuin ratsastus?
Ei oo nyt, joskus harrastin pitkään alppia mutta senkin lopetin, tietenki on ollu sit niitä harrastuksia mitä oon harrastanu vaan tyyliin puol vuotta..

 5. Oletko murtanut luita?
En oo onneks, ihme ettei koskaan oo mikään ranne tms murtunut kun oon kuitenki tullu niin monta kertaa vilin selästä kädet edellä
 6. Lempiblogisi? 
En lue semmosia blogeja joista en tykkää joten niitä on sen verran että en jaksa niitä tähän listata ..

7. Lemppari tv ohjelmasi? 
Gossip girl !

8. Mikä on ilkeintä mitä olet tehnyt?
Hmm enpä tiiä, varmaan jotain semmosta että oon kastellu joskus Elinan sängyn ihan märäks ku oon suuttunu  pienempänä sille .. onhan niitä mutta toi tuli nyt ainakin mieleen :D

 9. Entä kilteintä?
Varmaan sit et oon tehny jotain jonku puolesta tai pelastanu jonku jostain pinteestä tms ?

 10. Mikä on parasta kesässä?
Lämpö, loma, kaverit, vapaa-aika, jäätelö, auringonotto, uiminen, listaa vois jatkaa vaik kuin paljon ..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti