perjantai 11. marraskuuta 2011



Tiistaina Noora läpiratsasti Kruunun ja oliki menny sit niin hyvin et oli menny vaa puol tuntii.

Keskiviikkona mentiin sänkkärillä, koska kerranki oli viel vähän valosaa kun ehdittiin tallille!
 Ja otin viel keskiviikkona ison kameran mukaan ja äiti ois voinu tulla kuvaa, mut sitte arvatkaa vaa unohinko muistikortin kotii? no kaipa tosta kännykkä laadusta saa jotain selvää..

Torstaina mentiin vähän puomeja ja pari yksittäistä hyppyä kavaletille, ja meni ihan hyvin.

Huomenna(tai no voi melkeen jo sanoa tänään?) on sitte Ville Kulkaksen estevalkku.

ää, mun pitäis tehä toi yks haaste et millanen hevosen omistaja oon ja sitte haluisin tehä videon youtubeen pitkästä aikaa, ja sitte haluisin viel laittaa tänne blogiiki jotain erikoista, mut ei vaan millään meinaa ehtiä :(

9 kommenttia:

  1. hei muute iha vinkkinä, kannattaa pienentää kuvii jollain kuvankäsittelyohjelmal, mulla melkei kaikki kuvat kokoo 600x398 tai 365x550 ja hyvin mahtuu vaikka oon jo yli vuoden blogia pitäny ja ihan 'muutamia' kuvia sinne laitellu... :)

    VastaaPoista
  2. sulla on kiva blogi! oisko sulla vinkkiä, oon hankkimassa hevosta mutta sopivaa ei löydä millään tiiätkö mitään hevoskauppiaita/myynti-talleja ?=)

    VastaaPoista
  3. kata: heh no joo mun ois pitäny tajuta se silloin ku alotin blogin ku hieman laiska oon ni isken kaikki kuvat ihan suurina vaa suoraa muistikortilta :''D
    ano: no esimerkiks ruutsaloilla on hyviä heppoja mistä me kruunukin kokeiltiin: hevosia.com
    ja sitte on messilä mistä romantika on ostettu, siellä on paljon hienoi hevosia messilantalli.fi
    ja no en oikee tiiä mitää muita hevoskauppiaita tai myyntitalleja :// toivottavasti oli jotain apua :DD

    VastaaPoista
  4. tääl päi suomee on iha huonot sänkkärit, en oo päässy viel kertaakaa ja tuskin tuun pääseekkää )=

    VastaaPoista
  5. Höh :(( tääl taas ku noil tallin omistajil on peltoo ni ne jätti just tommose jätti pellon sänkkäriks :D

    VastaaPoista
  6. minkä merkkinen toi sun takki on ja mistä ostettu? Siis toi mikä ontuolla ylä bannerissa? (:

    VastaaPoista
  7. onks toi takki hyvä ja kuinka lämmin?

    VastaaPoista
  8. on tosi kiva päällä ja tosi lämmin, suosittelen :)!

    VastaaPoista